Siqni CX -kyselyn tulokset kertovat Eezy Kevytyrittäjien tuottamasta hyvästä asiakaskokemuksesta

Eezyn kevytyrittäjät vastasivat Siqni CX -kyselyyn, joka kertoo mikä palvelun käyttäjille on merkityksellistä ja miten nämä merkitykselliset asiat toteutuvat. Vastaajien ”fiilismittari” eli kokonaistyytyväisyys oli 83 arviointiasteikolla 0-100 ja suositteluhalukkuutta kuvaava NPS 45, mikä on hieno tulos.

Siqni-kyselyssä vastaajia pyydetään valitsemaan itselleen merkityksellisimmät asiat asiakaskokemuksen kannalta. Tämän jälkeen vastaaja arvioi, miten hyvin nämä merkityksellisimmät asiat toteutuvat yhteistyössä yrityksen kanssa. ”Eezy Kevytyrittäjien Siqni CX -kyselyssä saadut asiakaspalautteet ovat erittäin positiivisia ja tulokset ovat ajankuvaan nähden erinomaisia. NPS-arvo 45 on todella hyvä toimialalla, ja osoittaa sitoutuneisuutta”, toteaa Siqni CX:n maajohtaja Antti Juopperi.

Merkitykselliset asiat toteutuvat hyvällä tasolla

Merkityksellisimmiksi asioiksi Eezyn kevytyrittäjille nousivat: Käytön helppous, asioiden yksinkertaisena pitäminen, juuri minulle sopiva, ajan säästäminen ja huolettomuus.

Siqnin liekki-indeksi on asiakaskohtainen mittari siitä miten hyvin merkitykselliset asiat toteutuvat asteikolla 0-100. Kaikkien vastaajien liekki-indeksien keskiarvo oli 81 ja top 5 merkityksellisimmät asiat toteutuivat todella hyvällä tasolla (83-86). ”Tulokset ovat loistavia ajassa, joka on kaikille haastava Ukrainan sodan ja talouden murroksen myötä. Ne ovat rohkaiseva viesti siitä, että asioita tehdään oikein”, kuvailee Siqni CX:n Antti.

Saadut tulokset, kyselyn vastausprosentti ja myös kehitysideoiden määrä kertovat asiakkaiden motivoituneisuudesta palveluiden kehittämiseen yhdessä. Eezyn kevytyrittäjäpalvelua kehitetäänkin jatkuvasti yhteistyössä kevytyrittäjistä muodostuvan kehitysyhteisön kanssa. Palvelun ja asiakaskokemuksen korkeaa laatua ylläpidetään näin myös tulevaisuudessa.